ebbahansen

If you can dream It, you can be It!

skrutg

Publicerad 2012-02-25 21:52:03 i Allmänt

HEEJ! idag vakna jag runt 10 tiden käka frukost och satte mig vid datorn senare messar ja skrutt om vi kunde göra något ! jag trodde klockan var 2 typ MEN DEN VAR KVART ÖVER 6 :O jag har spelat sims i nästan 7 timmar i sträck, förutom dom gångerna jag gick på toa då.. men endå! Iallafall så möttes jag o alma nere vid havet och sjöng o barnsla oss lite ;P tycker synd om dom som hörde oss! Var iallafall skönt att träffa henne lite:) sen så gick hon hem till sej o jag till mej. Jag messa o lyssna på spotify men varje gång jag ska svara på nått mess så måste jag stänga ner spotify villket e gryymt irriterande ! Sedan kollade jag på melodifestivalen som värkligen suger iår! håller alla bra låtar tagit slut elr ?! aja ha en skön lördagskväll!<3

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ebba Hansen

Hej!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela