ebbahansen

If you can dream It, you can be It!

ska vi göra nått äckligt bebe ?!

Publicerad 2012-02-05 18:10:50 i Allmänt

Tjoo!
somsagt sov jag o alma äver hos tessan igår ! när alma kom drog vi ut och åkte fyrhjuling på isen, de va sjukt kul! fasst vi var inte ute så värst länge för de var svena kallt ute!! när vi kom tillbaka satte vi oss vid varsin dator och spelade sims HAHA!! sen körde tessans pappa ner oss till affären så vi kunde köpa godis o sånt ;P.
Sen käka vi korv o stråganoff (stav) ! klockan nio fick vi en kick av att göra något så vi sminkade oss och sjöng tills vi ringde timmy, då sjöng vi tog kort och var sociala med han samtidigt, sen börja nån han va med sjunga på "vill du göra nått äckligt bebe" så fastna vi på den och sjöng på den 24/7.
Vi gick ner till huset för att hämta filmer, vi tog typ 5 stycken ;P
först såg vi en skräckfilm som jag somna till, sen va tessan TVUNGEN att dammsuga sin säng så hon och alma väckte mej och fick släpa bort mej för jag var helt utslagen och gnällig! Då satte dom på a cinderella story once upon a song och ja va så gnällig så ja la mej överst på hennes våningssäng och försökte somna om igen (gick inte så värst bra).. När filmen var slut hade tessan somnat jag var trött men sov inte och alma var nästan hyperaktiv" så imeji att tessan sov fick jag hjälpa henne att stänga av filmen och sätta på tvn åt henne.
På morgonnen vakna jag först och försökte väcka dom, men dom var ju stendöa så Gosa lite med Snö(tessans katt) istället!

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ebba Hansen

Hej!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela