ebbahansen

If you can dream It, you can be It!

sean banan!

Publicerad 2012-02-16 23:03:55 i Allmänt

Heej, igår var jag och alma inne i std och shoppade jag komtid med 1000 kr i plånkan och kom hem med 50 kr :( känns ganska surt! jag köppte 2 tjocktröjjor ett par jeanstights lite trosor en bh och ett halsband . Sen köppte vi lite godis för vi skulle se på Sean banan, Den var faktiskt skitkul! fasst jag har väldigt sjuk humor så jag skrattar åt nästan allt ;P, den var slut vid typ 6 tiden och då fick vi brottom till bussen och sjärvklart skulle jag halka mitt på trottoaren -.-" (klumpig) ! men vi hann på bussen och när vi kom över färjan stod johan där med bilen och körde hem alma:)!

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ebba Hansen

Hej!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela