ebbahansen

If you can dream It, you can be It!

hjärtarnas dag!

Publicerad 2012-02-14 21:18:19 i Allmänt

Heej! alla hjärtans dag idag! :3 skolan som vanligt, Är sjukt arg på mejsjälv att jag inte vågade göra en sak!..
men aja, efter skolan gick jag alm o tess ner te pizzan o käka kebabrulle;P sen helt plötsligt kom jonte o timmy men dom stack te hemköp o kom tbx till oss sen och så satt vi där o snacka ett tag!:) sen gick jag tess o alm hem te mej o så satt vi vid datorn ett tag tills vi ville gå ut o ta lite bilder :) hihi men sen va tessan tvungen att dra för hon skulle med bussen hem :( så jag o alma sa hejdå te henne och sedan gick vi ut igen och tog flera bilder:)
När jag och alma gick in så tog vi ennu fler bilder fasst då hade våra hår blivigt lockiga så vi tog fram lock tången:)!
Sen ropa mamma att de va mat så käka vi och imeji att de e alla hjärtans dag så fick vi efterrätt^^ och jag fick 2 trisslotter at mamma (vann 50 kr ) yeeess!!! men hoppas ni har haft en jätte hjärtig dag^^ kram<3
ÄLSKAR DEJ PÖJK!!<3
här kommer nåra bilder sen idag.. blogg.se cpar så kommer mer nån annan dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ebba Hansen

Hej!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela