ebbahansen

If you can dream It, you can be It!

HEEMMMAAA!

Publicerad 2012-02-21 22:27:41 i Allmänt

Hejsansvejsanpotejsan! Vaknade i morse ganska tidigt hos tessan men va så utmattat att jag somna om igen sen efter vi ätit frukost körde tessans mamma hem oss 3 hem till mej. Va typ ingen ide för vi var så trötta att de enda vi orkade göra var att käka glass och se på tv.. ! När dom stuckit ducha jag och satte mig vid datorn tills jag tröttna på de och började städa ;S men nu har jag fixat bloggen lite och ligger helt slut i sängen o funderar på att ta en låång och varm duch till!
Visst är tet kul att vara med kompisar men kan vara grymt skönt att vara hemma med! o jusste vi var med timmy en sväng igår oxå, tycker lite synd om han bara.. haha vi fick sminka han;P 

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ebba Hansen

Hej!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela