ebbahansen

If you can dream It, you can be It!

Första skoldagen..

Publicerad 2012-02-27 22:39:02 i Allmänt

Första skoldagen efter lovet (check) ! Det var jätte kul o träffa alla o så igen men jag var så himls trött. Kunde inte sova dagen innan :/ men kämpade mig igenom dagen! + att de e en sak som e ganska jobbigt i skolan nu :( ! ( jag hatar att göra andra ledsna! ) därför försöker jag undvika det så gott de går! ah iallafall 2 idrottslektioner på tom mage + magont + bekymmer + tankar och vätskebrist på de! usshh säger jag bara! sedan så följde alma med till mig för att hämta sina nagelack o lite så ( blev lite glass på de oxå ;)! ) haha. Imorgon är det en ny dag och hoppas att humöret hänger med ! Hoppas ni har haft en bättre dag en vad jag har haft!<3
Jusst nu sitter jag och grinar över alla minnena som e på bilderna:( skulle lagt upp några fler men har så mkt bilder så hittar inte alla! saknar dom tidarna.. :`(

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ebba Hansen

Hej!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela