ebbahansen

If you can dream It, you can be It!

FLYTTA!

Publicerad 2012-02-28 15:35:16 i Allmänt

Hej! skolan idag var inte så mkt bättren igår! var faktiskt värre idag! jag har väldigt svårt att förlåta och glömma saker i första hand.. Är värkligen jätte ledsen för dom jag sårat ! men alltting händer för en andledning- right?! känns inte som jag passar in längre! alla dessa "blickar" jagmenar vill ni veta någonting om mig gå fram till mig o fråga iställer för att lita på rykten som kanske inte stämmer!! jag vet att folk viskar bakom ryggen på mig !.. Känner inte enns att jag passar in bland mina kompisar häller, dehär med "grupptryck" och sån skit jag orkar inte med de längre!! Jag har funderat mycket på att packa mina saker och flytta hem till pappa och börja i en ny skola och få en " ny start " där ingen vet något om mig eller om min bakgrund o sånt! men jag har inte bestämt mig än..

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ebba Hansen

Hej!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela