ebbahansen

If you can dream It, you can be It!

:/

Publicerad 2012-02-12 22:12:49 i Allmänt

HEEJ! har inte haft tid till att blogga i helgen ! så jag skriver om va som hänt nu :)
somsagt i fredags fick vi gäster ifrån småland, det var lite spänt för jag hade inte träffat dom på 3 år!
aa dom kom ganska så sent så när dom kom gjorde vi inte så mkt vi kolla på tv o käka chips ;P
sen gick ja julle och mathilda in på rummet och kolla på film fast alla tre grejjade med mobilerna samtidigt HAHA !
I lördags: väckte dom oss runt tio tiden så käka vi frukost. Sen så åkte typ alla, theres Jenny och Mathilda skulle åka till en sånhär modellkort grejj( mathilda fick det i julklapp ) Och pappa tobbe o lukas åkte runt i gbg..
så när jag och julle vaa själva passade vi på att sjunga singstar i nån timma tills vi fick lite brottom med att göra oss i ordning, för vi skulle åka in till lerum och sola med julles kompisar nessa o nån mer :). Först missade vi tåget så vi fick vänta ennu mera när vi kom på tåget hade vi tänkt att vi skulle bara en station så de kommer nog ingen och kollar och gissa vad som händer då-.- .. , tillslut löste det sig och vi kom in o sola :), imeli att det var första gången så gjorde vi det inte så länge så de syns inte :( ! de hände inte så mkt mera den dan..
I söndags: hände det inte häller så mycket jag och Mathilda gich ut och tog lite kort o sen skulle dom hem..
typ nån timma efter det skulle jag med hem te mammsii<3
här kommer nåra bilder på mej o mathilda. P.S är så grymt otaggad att vara singel på alla hjärtans dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ebba Hansen

Hej!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela