ebbahansen

If you can dream It, you can be It!

torsdag !

Publicerad 2012-08-23 22:31:55 i Allmänt

Hellusan ! idag har jag haft ganska ont i magen hela dagen för jag är alltid så osmart att jag glömmer ta mina tabletter.. ! Så har nog vart ganska otrevlig och slått till alla som har rört mig för det har blivigt för mycket.. känner mig rätt taskig :/ !! ah iallafall så har dagen vart ganska chill bara slapp lektioner och massa rast . Efter skolan när jag kom hem så fick jag så JÄKLA ont i magen :( men sedan så blev det lite bättre.. klockan 6 vare träning.. ush säger jag bara det här har nog vart den VÄRSTA träningen ever av mig ! jag orkade ingenting och hela min kropp gjorde ont :( kändes som om jag var sjuk eller något !! NU ska jag lyssna på lite musik och inte göra någonting ! 
1 månad idag ( elr om 1 timma o 22 minuter ) <3  
ÄLSKAR DEJ VÄRLDENS BÄSTA !! <3 

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ebba Hansen

Hej!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela