ebbahansen

If you can dream It, you can be It!

Skriver av mig.. Inget ni behöver läsa ! Var bara tvungen..

Publicerad 2012-08-08 02:33:55 i

Att ens känna känslan att behöva tävla mot alla andra.. Att behöva klä sig på ett visst sätt för att slippa få konstiga blickar.. Att inte kunna komma till skolan utan smink utan att någon påpekar det.. Varför gillar ingen naturliga mig ? Utan allt smink och i omatchande kläder.. Folk som gillar mig för hur jag ser ut och inte änns pratat med "riktiga" mig! Dom få som väl känner mig.. ja Vet att jag är världens svartsjukaste person i världen.. Men berättar ändå hur dom stöter på andra! Sitter och pratar igenom en djup diskusion om hur båda tycker samma sak.. Men nästa dag har åsikten ändrats! När jag väl släpper in människor i mitt hjärta och visar hur jag igentligen är så är jag helt plötsligt inte duglig längre..

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ebba Hansen

Hej!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela