ebbahansen

If you can dream It, you can be It!

Segt!

Publicerad 2012-08-12 01:10:52 i

Heej! Är ganska bissy nu när jag är hos pappa, igår fyllde Lukas 7 år , han fick en fyrhjuling ! Och på kvällen kolla jag o syrran på hunger games . Idag hade Lucas vuxen kalas men jag låg i sången och var sjuk :/ var mer en sånhär depritions sjuka.. Så jag låg i sängen under täcket och frös skit mycket samtidigt som jag svättades :S hade mycket att tänka på.. Men somna la i 3 timmar tillslut .

På kvällen var jag frisk igen så vi grilla med min låssas moster o hennes kille Kim , och jo jag har spelat slåss spel på Playstation 3 :D oh My god va kuligt !!!! Kommer inte ihåg va det heter men jag var grym ! Spela bara mot killarna.. Fasst jag var ensam hemma med killarna för brudarna stack till stallet -.- ! Imån drar jag o syster in till stan! Nu ska jag försöka sova så godnatt <3

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ebba Hansen

Hej!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela