ebbahansen

If you can dream It, you can be It!

rix fm.. skola..

Publicerad 2012-08-19 22:19:22 i Allmänt

Heej! idag så har jag inte kunnat blogga för jag och alma åkte in till götaplatsen och kollade på Rix fm festivalen , Det var GRYMT coolt att kolla på ! basen kändes i hela kroppen . Efter det så käka vi donken och åkte hem , Kom hem vit typ 20:00 tiden och på kvällen nnu så har jag inte gjort så mycket faktiskt bara försökt ta det lugnt inför imorgon då SKOLAN börjar.. Usshh nu börjar det ju på allvar.. Har verkligen haft mycket tankar omkring detta med om jag inte klarar det.. att jag inte är tillräckligt smart osv.. ! Men ska verkligen försöka göra mitt bästa i ALLT ! Nu ligger jag i sängen och försöker hålla lugnet men inutti kroppen så är jag hur jäkla nervös som hellst! Kommer förmodligen se ut som stryk imorgon för kommer nog inte kunna sova en blund på hela natten :/ 

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ebba Hansen

Hej!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela