ebbahansen

If you can dream It, you can be It!

MATCH

Publicerad 2012-08-21 22:29:50 i Allmänt

HEEJ! skolan idag var rätt chill  nu i början så babblar bara lärarna om vad alla olika änerna handlar om osv.. ! I slutet av dagen var det elevens-val och imeji att vi inte har valt något än så fick vi kolla på solsidan i aulan istället :D !! Men imorgon ska vi vara i aulan första lektionen och välja :/ finns inget kul typ ! 
Klockan halv sju hade jag match mot grohed? eller något sånt hette dom! Det gick jätte bra vi vann meeeed 6-2 !! :D Nu ligger jag i sängen och fryser och har ap ont i magen och lyssnar på musik ! IMORGON så ska alma färja håret på mig... rött!! :SS kanske är lite osmart när det är SKOLFOTTO på torsdag men men.. kanske blir någon annan färg om jag ballar ur ;)! men nu ska jag försöka sova godnatt<3 
 
/EBBA  
old pic..

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ebba Hansen

Hej!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela