ebbahansen

If you can dream It, you can be It!

INOM 2013

Publicerad 2012-08-13 23:10:47 i Allmänt

INNAN 2013 ska jag.... 
 
• Skaffa en navel percing ! 
• Få min mamma att lita på mig ! 
• Lösa det som händer mellan mig och alma ! 
• Pluggat till vartenda läxa i skolan ! 
• Sova utomhus ! 
• Låta bli att klippa mitt hår ! 
 
 
Ja kom inte på så mycket nu men.. ah min privata lista har 100 punkter.. !!  
Jag ångrar mig så sjukt mycket att jag klippte mitt hår :( för mitt hår har typ slutat växa! + att det är hur slitet som hällst för alla gånger jag färjat det !!  
ORANGET HÅR ! 
  
HAHA UUUSHH GAAMMAL BILD men PYTTE LITE av min vanliga  hårfärg med olika slingor i !  
Hur fan såg jag ut ?!
  
EN GÅNG JAG BLONDERA DET !!
  
KONSTIG BRUN !! 
  
MÄRKBRUN !!
  ljusbrun med blonda  
slingor !  ANNAN GÅNG JAG BLONDERAT ! 
  
BRUUNT !!
  
SVART !!
  
AH palla har MASSA andra bilder ! undra bara när jag ska våga färja det rött :S
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ebba Hansen

Hej!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela