ebbahansen

If you can dream It, you can be It!

DANMARK

Publicerad 2012-08-04 21:21:53 i Allmänt

HEEJS ! I danmark fick jag nästan panik för det fanns inget internett där :( ! aja först så badade vi i badhotellet ( the reef ) blev faktiskt roligaren förväntat (: förutom när jag fick smått hjärt attack i ruchbanan och när jag simmade ner mot botten och på något sätt lyckades slå i huvudet i kakelgolvet :( ush gjorde ont ap länge ! När vi var klara där så gick vi och käka på någon konstik USA resturang, man kan ju undra va den gör i danmark ?! haha iallafall maten där var BLÄ !! gör jag aldrig om även fast jag åt nachos ^^ ! sen gick vi lite i affärer oxh så.. hitta inget :( . På båtresan hem så kunde man ansluta till ett nätverk :DD Då spelade jag lite oxå.. Känner mig stolt när jag börja med 10 kroner och när jag slutar har jag 22 ;) haha.. 
JO.. sedan kom den SÖTA apan nicke nyfiken och hade en liten föreställning :) ! Nu ligger jag hemma i sängen och har inte käkat sedan klockan 1 typ men får inte ner något.. har så ont i magen + att jag har sockertunga efter dom där jäkla skittlesen.. ah min kväll kommer nog spenderas av att kolla på några mysiga filmer <3 

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ebba Hansen

Hej!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela