ebbahansen

If you can dream It, you can be It!

Bioo

Publicerad 2012-08-08 14:29:30 i Allmänt

Heej ! Idag gick jag upp rätt sent för kollade på o.c halva natten (: Ålskar o.c ! Iallafall nu så är Mormor och christer o Molly här :D så vi har fikat och lite sådant . Senare idag funderar jag och Alma på att gå på Bio, ingen aning om villken film eller så men för mig spelar det ingen roll villken film det är bara jag får umgås med alma och göra något som inte är att sitta i någons säng med varsin mobil framför nyllet !  men vi får se vad som händer ! 
På fredag åker jag till pappi.. ska bli skönt för har inte vart där på ett bra tag nu + att Lucas fyller år oxå :) <3 

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ebba Hansen

Hej!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela