ebbahansen

If you can dream It, you can be It!

ALMSIBAMSI <3

Publicerad 2012-08-15 21:31:30 i Allmänt

tjuue ! haha har typ glömt av att blogga dom 2 senaste dagarna ?! nä men jag var ÄNTLIGEN med Alma och har inte träffat henne på en evighet och för att vara oss så e det skitkonstigt vi brukar lixom bo hos varandra ! Men igår så åkte vi lite påt.. eller snarare rodde den.. och efter det så var vi med Jakob David och Oliwer tills klockan 5 då vi helt plötslgt fick brottom för vi hade träning 6 !! så vi kuta hem till alma och hämta hennes grejjor oc tog varsin macka, jag blev mätt efter en tugga för hade inte käkat innan på den dagen så min mage hade ställt in sig på att jag inte skulle äta ? ojj det lät fel! Men iallafall efter träningen frog vi hem till mig o käka och dusha snabbt och drog sedan till Jakob och David som var vid lekplatsen.. men jag var ensam med dom 2 medans Alma gick hem och hämta sin hunt och lite saker för hon skulle nanna hemma hos mig (: ! 
Vi kom hem vid typ 22:03 då kolla vi på filmer och myyste <3 

Idaaag så solade vi lite här men det blev så jäkla varmt så vi tänkte dra ner till havet och bada , men det var så många där så vi strunta i det och även idag var vi en stund med oliwer david och jakob ! sen gick vi hem o hämta pengar och käka pizza (: ! och så gick vi till MIK och kolla lite på killarnas träning OCH så gick vi tll tappen och köpte TUGGUMMIIII :D ! Nu ligger jag ensam i sängen och funderar på om jag ska bli så uttråkad att jag sätter mig och kollar på fotboll på tvn.. njaaää tror inte jag pallar det :) <3  
Bild från liseberg förra veckan..
 
  
HAHA alma när vi paddlar !!..
  
JAG OCH ALMA INNAN TRÄNINGEN..
  
DAVID tar fart på mig haha.. bussigt :D !
  
och en konstig bild på mig från idag..

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ebba Hansen

Hej!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela