ebbahansen

If you can dream It, you can be It!

1a skoldagen avklarad !

Publicerad 2012-08-20 15:44:13 i Allmänt

Heejs ! Högstadiet var inte så farligt som jag trode haha.. ! Men iallafall så blev det en riktigt grym klass . Vi hade typ inga riktiga ämnen bara språkval och matte, Våran lärare i matte kommer från ett annat land och bryter så fattade inte ett piss om vad han sa . Slutade vid 13:50 och gick hem logga in på datorn och går på toa och när jag kom tillbaka till datorn så hade eliz skrivit förlåt osv att han kanske hade smittat mig med feber för att vi hade pussats och så idag så gick och kollade temperaturen.. hade 37,9 :( så kunde ju lika järna vart jag som smittat han! Så idag blir det bara att ta det lugnt och hoppas att det försvinner VÄLDIGT fort så jag kan gå till skolan imorgon ! vill värkligen inte vara sjuk nu när skolan börjar :((((((((((( THIS SUCKS !!  
old piccc.. 

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ebba Hansen

Hej!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela