ebbahansen

If you can dream It, you can be It!

skriver av mig..

Publicerad 2012-04-03 21:44:28 i Allmänt

Du är den vackraste människan i hela världen! En sekund utan dej känns som en oendlighet! Älskat dej i snart 4 år nu och kommer nog aldrig att sluta göra det! Utan dig hade jag inte velat leva! Du är andledningen till att jag kämpar mig upp varje vardag och går till skolan, så att jag kan se dej! När jag kollar in i dina ögon tappar jag kännseln i hela kroppen, När jag kramar dig känns det som om jag vore i himlen!  Vill aldrig släppa taget om dej, hur mycket du än hatar mig kommer jag aldrig sluta älska dej! Hoppas att du hittar en tjej som förtjänar dej ! för jag gör det inte ! Du är guld värd ! Älskar dig oendligt mycket gubben<3

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ebba Hansen

Hej!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela