ebbahansen

If you can dream It, you can be It!

Stenen..

Publicerad 2012-04-04 20:05:34 i Allmänt

Helluu! bra dag i skolan :) solen sken! sissta lektionen var det träslöjd men jag och alma sa till läran att jag skulle till tandläkan o dra ut en tand, så alma var tvungen att följa med ! han gick på det så stack vi hem o käkade istället ;P när vi hade gjort de så gick vi tbx till skolan igen, jag fick min kram som gör min dag glad! Och sedan stack vi till tappen och kollade om mina 5 busskort hade några pengar på sig, var lite smått på alla så de gick :)! Då gich vi hem till alma, på vägen dit gick vi o sjöng o de var lika pinsamt varje gång vi upptäckte att någon hörde.. haha! Men sen tog vi henne cykel ner till färgan, tog bussen till stationen och till mitt gamla dagis i stenungsund för att fixa praon. När vi kom till dagiset blev jag jätte chockad för dom hade byggt om massa ! men kännde igen mig endå. Dom sa att vi skulle ringa nästa vecka för då kom dom som hade hand om sånt tillbaka, men hon a oxå att hon trodde att de skulle gå jätte bra! (: Sen stack vi in till stan och kollade lite i affärer, fick med mig en tröjja. Efter det var Alma as hungrig så vi köppte varsin bakelse, Jag köppte en jätte stor, orkade bara halva o dessutom var den inte god (blää) mår illa bara jag tänker på den! nu är jag mätt för dagen. sen klockan 18:00 stack vi hem.. (: ! NU ligger jag o fryser under täcket med datorn.
Kommer bilder sedan..<3

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ebba Hansen

Hej!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela