ebbahansen

If you can dream It, you can be It!

Påsk hos bella

Publicerad 2012-04-08 17:56:24 i Allmänt

Hej! blev ingen uppdatering igår för de hade jag inte tid med! Iallafall när vi kom till bella så fick vi måla ägg ;P dom blev jätte fina! Sedan satt vi uppe på hennes rum o snacka, så kom även hennes farsa in o skulle vara med i tjejjsnacket haha! Sen kom gästerna o så käkade vi. Efter vi käkat satt jag,alma,bella,gustav och max( bellas kusiner ) i hennes rum o så var vi lite barnsliga o körde sanning eller konka.. pinsama frågor säger jag bara! klockan 10 gich alla bort till gustav och kollade på raketer o påskbrasan ! Efter vi vart där en stund så frös vi så mycket så jag alma och bella sprang hem till bella igen och heh.. hade roligt vi var ensamma tills klockan 3 på morgonnen ungefär ;P ! Jag har inte sovigt en blund för när man inte rörde på sig blev de svinkallt för hennes element vara trasiga, känndes som om jag frös ihjäl när alma drog av mig täcket hela tiden!
sen på morran komm mamma och hämta mig för vi skulle till morfar o britta o käka..
NU ligger jag i sängen och väntar på att skolan ska börja igen!!
min "kissie" version!

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ebba Hansen

Hej!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela