ebbahansen

If you can dream It, you can be It!

På tessans place!

Publicerad 2012-04-01 18:50:27 i Allmänt

Hellu! Igår drog jag till Tessan , Alma va oxå där. Vi spelade typ bara sims och kollade på tv (: ! Nästa dag sovde jag aa länge! Medans Alma o tessan spelade Sims elr nått?! Iallafall när jag vakna så skulle Alma hem och jag o Tessan gick ner till hennes hus och käka! Idag har vi hoppat studsmatta , vi skulle lära oss bakotvolt.. Tessan lyckades! Men jag tvekade samtidigt som jag hoppade bakåt.. Slutade med att jag landa på nacken :/ har fortfarande skitont! Nu spelar Tessan Sims och jag sjunger!





Skulle igentligen ha lagt upp detta igår men mitt nätverk funkade inte så lägger upp det idag istället ! Idag har jag inte gjort ett skit!

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ebba Hansen

Hej!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela