ebbahansen

If you can dream It, you can be It!

LAMM <3

Publicerad 2012-04-14 00:23:31 i Allmänt

HEJ ! insåg nyss att jag inte har bloggat på hela veckan typ så får väll ta de nu..
MÅNDAG: sovde jag över hos alma !
TISDAG: var jag med alma sedan fotbollsträning :)  o sen sovde jag över med alma.
ONSDAG: slappa hela dan o kollade på o.c
TORSDAG: Sovde hos alma ! och fotbollsträning!
FREDAG: jag o alma käka frukost gick ut o körde klockan (fotboll) gick in igen baka muffins gick ut igen o körde klockan.. ja vi har typ kört klockan VÄLDIGT mycket idag! sedan så va vi hos lammen som e så sööta, tror jag e käär^^<3 ! sen stack jag hem typ 19:30 o satte mig i soffan , först hyrde vi en film till familjen, vettefan va den hette med den var jätte bra , sedan så kollade jag o min bror på den sissta saw filmen när mamma gått olagt sig, den var ganska svår o fatta men endå bra!
NU måste jag gå o lägga mig för imårn så ska jag o alma o våra päron till spa ! :)!<3

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ebba Hansen

Hej!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela