ebbahansen

If you can dream It, you can be It!

HUNGER GAMES

Publicerad 2012-04-21 22:35:01 i Allmänt

Heej! imorse så vaknade jag av att eliz vakna , vid typ 8 då gick han o bella ner o spela fifa OCH UCH vad tråkigt säger jag bara! haha fasst dom spelade inte så länge så sen kom eliz upp på loftet o myste lite med mej :3<3
och typ klockan 9 började vi ta på oss, tog lite tid för jag ville inte säga heldå :/ menmen.. när vi kom till bella så smög vi in o gick o la oss igen ;P . Han märkte inte att vi smet ut eller in haha.. Klockan 1 åkte jag o bella in till std och shoppa lite.. och sedan åkte hon hem och mamma plockade upp mig för hon jag och amanda skulle kolla på Hunger games i uddevalla, Den var SVINBRA! lite förutsigbar bara . Nu ligger jag i min EGNA säng och längtar tills måndag :)
Ha en braig lördag <3

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ebba Hansen

Hej!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela