ebbahansen

If you can dream It, you can be It!

" bad day "

Publicerad 2012-04-17 21:45:41 i Allmänt

Hej! imorse gick jag upp typ halv 7 som vanligt reste mig upp o skulle borsta håret , då fick jag typp en attack i huvudet o var tvungen att lägga mig ner på golvet. sedan så vakna jag ungefär 50 min efter :S då var klockan typ halv åtta så jag fick skynda mig som bara den att göra mig iordning och dra till skolan!
På spanskan började jag skaka ganska mycket så bells följde med mig till syster ! prata lite med henne sedan så sa hon att hon skulle ringa sjukhuset, o då fick ja PANIK är det något som jag verkligen inte gillar så e de DOKTORER!
men ja de slutade med att johan fick komma o hämta mig i skolan och så skulle vi till näl i uddevalla, men jag tjatade så mkt att jag inte ville dit så jag slapp :D men var tvungen att åka till vårdcentralen, fick möta 4 olika doktorer -.- o ta massa prover o sånt :s vad som var felet vill jag inte riktigt säga här..
Nu ska jag dejta dushen byee <3

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ebba Hansen

Hej!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela