ebbahansen

If you can dream It, you can be It!

American pie: reunion

Publicerad 2012-04-07 14:10:48 i Allmänt

Heej! försökte mobilblogga igår men nä de ville inte min telefon! Iallafall så drog jag och alma in till std och kolla på den sissta american pie, den var faktiskt jätte bra ! starkt rekomenderad, men jag har dålig humor oxå.. så i vet. mitt i filmen fick jag ett sms av eliz att han strax skulle gå på flyget :/ Saknar hnm ENORMT mkt! vet inte hur jag ska klara mig utan att träfa han på så länge! Iallafall efter bion hämtade mamma upp oss och körde hem alma. När jag kom hem så satte jag mig direkt vid datorn och kollade runt lite på svtplay, fanns inte nått kul -.- !

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ebba Hansen

Hej!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela