ebbahansen

If you can dream It, you can be It!

svårt:(

Publicerad 2011-12-20 22:44:41 i Allmänt

Heej idag har jag varit i std för att köpa dom sissta julklapparna, så känns skönt att ha det avklarat! sen efter att jag har kommit hem har jag suttit o lyssnat på MASSA musik mest sån här deppig musik typ".. sen hoppa jag in i duchen. Nu elr ah har la suttigt i sängen i nån timma o messat med "hemligt" .. och nu sitter jag med miljoner frågetäcken över mitt huvud och undrar vad han vill. så de jag bekymrar mej för e om de kommer bli bättre eller sämre..

 

 

 

Det kan vara lätt att gå ifrån "vänner" till att bli tsm men de e svårt att gå ifrån att ha varit tsm o sen bli "vänner"..

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ebba Hansen

Hej!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela